zase se to sešlo a běhám po reklamacích. po jednom „přemlouvání“ prodavačky mi to nedalo a našel jsem si to oficiálně. a opravdu z toho vyplývá toto:
- jsou povinni to opravit
- pokud to nejde, je na mě (!!!), zda si nechám výrobek vyměnit kus za kus či zda chci vrátit peníze
- pokud to opravit jde, ale už potřetí reklamuju to samé (či tři vady naráz), mám právo na vrácení peněz
bohužel realita je jiná, většinou vám totiž věc vymění a neptají se. „oni to prostě vymění a pošlou zpátky.“ někdy je to dost přesvědčování, donutit je, aby do reklamačního protokolu napsali vrácení peněz hned za opravu.
více rozepsané to najdete na odkazu níže.
7 komentářů:
Ještě bych doplnil: mají 30 KALENDÁŘNÍCH dnů na opravu a pokud ti to pak nedají, máš právo odstoupit jednostranně od smlouvy. Oni Ti řeknou: jde o pracovní dny a ty jim řekneš nene, o kalendářní a odkážeš na zákon. Oni ti řeknou "nemáme hotovost" a ty jim řekneš pošlete mi to na účet a dáš jim přiměřenou lhůtu (10 dnů). Tu jednostrannou výpověď jim dáš písemně včetně čísla účtu a uvedení lhůty a na kopii si necháš podepsat převzetí, nebo jim to pošleš DOPORUČENĚ S DODEJDKOU. Když se nebude nic dít, řekneš jim, že podáš oznámení k soudu a on to vyřeší platebním příkazem a jim se to prodraží. Oni se leknou, že jsi uvědomnělej a zaplatí to. Když ne....tak si písnem další člínek:)
co že to vlastně reklamuješ? já boty, kleště na větve a tiskárnu.
Teď naštěstí nic...i když poslední hračka... THE T.BONE - SC400...mi přišla včera po netu :)
Teď mám dotaz já: je nějaká povinost při objednávce přes internet, aby v dodaném balíku kromě zboží byl i nějaký doklad o koupi? Nebo k reklamaci stačí výpis z mého účtu, že jsem částku zaplatil? Jak doložím, že jsem koupil právě danou věc? Nebo si mám daný doklad zpětně vyžádat?
nemám to podložené, ale podle mě doklad o prodeji dostat musíš.
Můžu poprosit o podložení? Co to je "doklad o koupi"?
doklad o koupi je faktura. do 10 000 Kč může být nahrazena zjednodušenou formou, tj. paragonem.
Okomentovat